aannica

Thanks for the memories

Lördag

Kategori: Allmänt

Har nyss nattat Samuel, han är väldigt lätt att lägga i säng och för 1månad sedan slutade han använda napp. Han har aldrig varit någon napp-älskare utan har alltid slängt iväg dom eller spottat ut dom så då bestämmde jag mig för att testa lägga han utan napp och det gick jättebra så sedan dess har han inte använt. Så vi får hoppas att det fortsätter gå bra utan napp även på dagis :)
 
Idag har vi gått på promenad för att titta på hästarna dock så var dom lite långt bort så Samuel såg dom nog inte. Sen har jag städat i Samuels rum och satt upp en tavla, fint! Ikväll har vi varit ute och gungat och sen fick Samuel bada innan läggdags, han älskar att bada och blev lite otålig när vattnet skulle spolas upp :P
 
Nu ska jag göra efterrätt till mig och Robin sen ska jag nog gå ut och klippa gräset! Ha det bra!
 
Förresten så var TheVow typ en av världens bästa filmer om man gillar romantiska filmer som jag! :) och Sen att den är inspirerad av en sann historia gör den bara ännu bättre! Så se den! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: