aannica

Thanks for the memories

3 juli

Kategori: Allmänt

Då var det kväll.. Jag och Samuel har varit en sväng på dollar och em :) blev en fin liten plastblomma (cult design) från em som just nu är på köksbordet men man vet aldrig vars den hamnar sen.
 
Jag älskar cult design, så stilrent och fint! :)
 
När jag gjorde välling till Samuel så smet Benz från kopplet på något sätt! Så Jag fick bära Samuel samtidigt som jag letade, tur man har snälla grannar som ville hjälpa till :) Han stannade iaf och busade med en hund så då var det bara att sätta på han kopplet och gå hem igen.
 
Efter Samuel somnat så gick jag ut och städade bilen. Nu behöver den bara tvättas utvändigt sen är den ju som ny ;)
 
Skickade ett blommogram till mamma i present, tydligen hade pappa köpt likadana men mina kom fram först ;P + att jag köpte faktiskt en vas också!
 
Nä nu kom Robin hem så ska vara social med han. Ha det bra.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: