aannica

Thanks for the memories

13

Kategori: Allmänt

Sitter och gäspar som en tok, funderar på att sova. MEN kom just på att jag har en film på datorn som jag velat se jättelänge! TheVow heter den jag tror den är jättebra men vi får väll se! :)
 
Iveckan när jag var med Thea så undrade hon om jag följde någon serie och ärligt så gör jag inte det - jag har faktiskt inte tid just nu att engagera mig i någon ny serie. Jag såg desperate men det är slut nu och greys brukar jag se men tycker att det har blivit lite dåligt, visst säsongsavslutningsavsnittet var det bästa på länge så nu är jag lite intresserad av det. Annars så började jag se once upon a time och den älskar jag men sen fick jag så lite tid till allt annat så det har legat på paus ett tag, får se när jag orkar ta tag i att se det igen! :) Visst det finns många serier som jag skulle vilja se men tyvärr så finns det ingen tid just nu. Skulle verkligen vilja se oth, har inte sett sista säsongen och den har börjat gå på tv nu? Förrut var jag en riktig serietönt men har fått offra det för att vara med min lilla plutt som har mer energi än en duracellkanin! Men det är lätt värt det! :D När jag får tid över så är det mtv som gäller haha det är typ den enda kanal som jag tittar på nu! :P
 
lillälsklingen har hosta - det låter inge bra, men den är påväg att ge med sig iaf.
 
Idag blev det kotletter i ugn med stekt potatis till middag, mums! Till efterrätt blev det kesella vanilj med banan och vindruvor - det var nog ännu godare! :)
 
Ikväll har jag fixat två tavlor till Samuels rum, gjorde dom av samma flygplanstapet som han har på en vägg och de kommer nog bli snyggt! Får sätta upp dom imorgon för just nu sover han så sött.
 
Imorgon får vi hoppas på bättre väder så att man kan ta sig ut, kanske fara till badhusparken och kolla om man hittar något fynd! :)
 
Godnatt! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: