aannica

Thanks for the memories

11 juli

Kategori: Allmänt

Är i Arvids, har varit här sedan måndag. Jag och Samuel tog oss en liten tripp till Arvids för att hälsa på några dagar :)
 
Har hunnit hälsa på Thea som fyllt 21år (gammtanten ;) själv är man då ung i några dagar till haha!  Alltid lika trevligt att träffas :) Sen har jag träffat syrran + barnen och Inger träffade jag igår kväll, man blir ju lite avis när man ser gravidmagen! :P
 
Idag vaknade Samuel 06.00, det var länge sedan han vaknade så tidigt annars brukar han vakna vid halv åtta :) Nu vilar då Samuel och jag har hunnit duschat och rotat i förrådet ;) Jag ska ta hem lite grejer därifrån och fråga mamma varför 90% av förrådet består av julkartonger med typ en sak i varje! Inte så konstigt att det är fullt i förrådet. Jag hittade då inte min kartong som jag har sparat några grejer i så den är väll säkert på tippen skulle jag tro...
 
Nä ska kolla igenom nästa förråd och sen när Samuel vaknat far vi till syrran och hälsar på :) ha det bra!
 
Oj vilken liten plutt ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: