aannica

Thanks for the memories

torsdag

Kategori: Allmänt

Var så trött idag så efter Samuel fick mat där vid sju tiden så försökte jag få han att somna ( vilket han aldrig brukar göra) men han somnade och jag också och det var så himla skönt att vara utvilad! :P

Vi har då hunnit vara ute på en promenad och det är ju inte roligt när Benz får upp något spår efter en hund och han ska försöka komma ikapp eller vad han nu håller på med! Man blir ju lite arg på han då... När jag var gravid och Benz drog i kopplet så börja jag gråta, haha! Roligt nu men inte då ;) 

Ikväll måste vi handla! Har inte blivit de senaste dagarna men idag måste vi för mjölken är slut ;)

Nu ska jag vika tvätt och efter det ska jag bara busa med Samuel :) Jag brukar lägga Samuel på mage framför Benz och så ligger Benz där så snällt medans Samuel "klappar" han :P

Samuel och hans mormor :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: