aannica

Thanks for the memories

monday

Kategori: Allmänt

Wihoo!! Har fått in pengar från försäkringskassan (trodde att jag skulle få nästa månad) de var ju faktiskt rätt så snabba med sitt beslut då! annars så brukar det ju ta typ 30 dagar ++++ innan det händer något! dock så kanske det har gått 30 dagar?? noll koll har jag hahaha men glad blev jag för nu kan man ju faktiskt köpa lite kläder till mig och lillkillen :D

Det är så tråkigt att det ska vara så himla kallt!! Har tänkt fara till familjens hus men då måst ju bilen vara i motorvärmare ett bra tag innan den startar! (skit bil) Far nog på onsdag istället... Sen så tror jag Robin både ha basenheten i sin bil och barnvagnen hehe så tar mig ändå ingenstans :P Vi tar nog en liten promenad istället :)

Samuel ligger i babygymmet haha roligt att kolla på han för han ligger på mage att drar upp båda benen och armarna så att han balanserar på magen hahaha ser för roligt ut :D men nu är han nog sugen på lite gröt :) ha en bra dag!

Samuel förra veckan när han var så trött efter att han ätit välling så han
somnade i pappa Robins famn ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här: