aannica

Thanks for the memories

15 januari

Kategori: Allmänt

Söndagar är alltid lika sega... Robin och Benz är på bärgning haha får höra senare hur det har gått :D

Igår gjorde jag kycklingwok och Robin gillade det (eller sa då det) haha han tycker inte om kyckling men nu när jag hittat något som han gillar så ska jag göra det ofta ;D Sen spelade vi lite wii och började "bråka" som vanligt när vi spelar wii haha som sagt inget bra förhållande spel ;) Sen kollade vi på gladiatorerna, alltså är det bara jag som blir lite rädd att gladiatorerna ska göra någon riktigt illa? Känns som att dom är lite väl våldsamma...

Idag skulle vi även fara och titta på ett bord men dom var inte hemma så kanske blir lite senare när Robin kommit hem :) Sen är det ju även bingolotto ikväll, vann ju 100kr förra söndagen så vi satsar på 200kr ikväll då ;)

Nä nu ska jag vila lite i soffan innan Samuel vaknar...

Min lilla sheriff

Kommentarer


Kommentera inlägget här: