aannica

Thanks for the memories

torsdag

Kategori: Allmänt

Det är roligt att folk läser min blogg även när jag inte uppdaterar, förlåt för det! 

Veckorna går så himla fort man hänger ju knappt med!

Idag har jag och Samuel mest lekt på golvet haha jag älskar att busa med han, dock så får man ont i kroppen av att ligga och krypa på golvet :P Fick även hem ett paket från goboken så nu kan vi sitta och läsa lite också eller iaf kolla i böckerna :) 

Samuel är också lite rolig när man gör "tittut", man ska inte ha en ljusröst utan man ska använda den mörkaste rösten man har då skrattar han jätte mycket! och det är lika roligt för jag och Robin om inte roligare! :D

Jag har varit så bebissjuk den senaste tiden tänk en liten gravidmage och första sparkarna, åh så mysigt! men NEJ det blir inget syskon till Samuel förrän han är minst 3år! :P 

Har  även varit ut en sväng idag till munksund för att köpa lite mjölk + välling, sen skottade jag lite (som jag lovat Robin) men Samuel vaknade så jag hann inte skotta så mycket... Kan väll vara snäll och skotta ikväll istället.

Nä nu ska jag dricka kaffe sen vaknar nog Samuel och då är det full fart igen! :)

Måste ge beröm till världens bästa hund som låter Samuel klänga på han ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: