aannica

Thanks for the memories

1 augusti

Kategori: Allmänt

Har lunchat med Robin på sjöbodan idag, gott var det! När jag och Samuel kom hem så gick vi en sväng med Benz och vi hann just tillbaka när det började åska och regna! Men nu verkar det då bli soligt igen, konstigt väder det har varit denna sommaren! Hoppas på en bättre sommar nästa år! :)
 
Igår fyllde jag 21, det märks att man blivit gammal när man glömmer bort sin egen födelsedag ;) Men jag fick iaf en ny kamera av Robin så den ska jag använda flitigt! Sen fick jag ett presentkort av Rolf och dagen före fick jag 2 tårtfat av syrran men inte fick jag någon tårta, det får bli nästa år! :) Fick även pengar av mamma&pappa!
 
Samuel sover nu så jag ska passa på att sova lite jag med! Ha det bra! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: