aannica

Thanks for the memories

skype

Kategori: graviditeten

Willhelm har berättat för mig hur man tar ut en bebis ur magen, doktorn tar en sax och klipper upp magen sen använder han nån hammare och så sa Willhelm att det gör väldigt ont att ta ut bebisen haha det kan jag också tro om man använder sax och hammare ;) Kan tillägga att Willhelm är fyra år. Men han skulle då iaf inte bli doktor när han blir stor utan sjörövare! :) tur är väll det..


Det var ett väldigt intressant skype samtal ;)

Kommentarer

  • Ida säger:

    Ja han är rolig min Willhelm! han går å berätta för alla på affären att han ska få en kusin av moster :o) spela ingen roll ifall han känner personen ifråga :o)

    2011-05-11 | 17:50:05
  • annica säger:

    haha jasså ;P jag tycker att Rafaela var rolig när hon ville att jag skulle ta ut bebisen och visa :P

    2011-05-11 | 20:35:56

Kommentera inlägget här: