aannica

Thanks for the memories

humörsvängningar

Kategori: graviditeten

Ja stackars Robin som måste stå ut med mig, igår var allt skit och jag var ledsen och grät sen skrattade jag för jag visste inte varför jag var ledsen hahaha. Men Robin är iaf bra på att trösta även om han känner sig hjälplös för att han inte vet vad felet är. Det visste ju inte jag heller så hur ska han veta? :)

Idag börjar jag jobba 15.30 slutar 20.30 skönt med en kort dag. Igår jobbade jag 11h, Ganska jobbigt var det men man får ju OB hela dagen så det blir bra med pengar :D

Nu ska jag hoppa in i duschen :)

Jag och magen i helgen, ganska sliten ↓


Kommentarer

  • Thea säger:

    Gud va stor den va nu då :P Men lika fin är du ju för de :) Får jag träffa er i helgen då? <3

    2011-05-16 | 12:57:34
  • annica säger:

    haha aa den växer :P jo jag tror vi kommer, har då inte fått nått jobb så :) <3

    2011-05-16 | 14:25:23
  • Ann-Gerd säger:

    Nu först så kan man ju börja längta till att få bli mormor igen.För nu börjar det att bli en liten kula,så att man kan ana att det är något på gång.hoppas att allt är bra med er.

    2011-05-17 | 19:29:46
  • Ida säger:

    Impad mamma!! :o)

    2011-05-18 | 19:44:17

Kommentera inlägget här: