aannica

Thanks for the memories

22 maj

Kategori: Allmänt

Varit hos svärfar och Maria hela kvällen efter jag slutade jobba.

Benz har haft en toppen födelsedag tror jag eftersom han fick lövbit till middag och så fick han glass + hallon till efterrätt ;) Han är bara liiiiite bortskämd :)

Just nu så är Robin och ser bio med Joel och medans han tar det lugnt så sliter jag här hemma med att få ihop spjälsängen! Och för ca 5 minuter sedan så var jag klar med den, oj vad duktig jag är! :)

Nu ska jag dricka lite dricka och ta det lugnt tills Robin kommer hem :)

Kommentarer

  • Diana Vinqvist säger:

    Oj, jag fick veta nu att du är gravid :) Stort Grattis!!:)

    2011-05-23 | 13:15:55
    Bloggadress: http://dsomidiiana.blogg.se/
  • annica säger:

    hehe tack :)

    2011-05-23 | 14:01:47

Kommentera inlägget här: