aannica

Thanks for the memories

2 juli

Kategori: Allmänt

Var på MVC igår och barnmorskan har svårt att mäta magen för att han ligger så långt inne, hade samma mått som förra gången. Fick ny tid nästa vecka då ska hon försöka mäta igen och visar det samma blir jag skickad till speciallist mödra så ska väll dom kolla på magen. Barnmorskan tror inte att det är nå fel men bättre att kolla så att man vet.

Igår var jag på stan med syrran, perra och barnen gick runt och kikade lite. Köpte en present till mamma som fyller år imorgon. Sen åt vi grillat till middag och efter det for vi till skeppet och lekte lite, jag lekte också. Jobbigt var det att klättra upp och ner och krypa hit och dit, efter ett tag fick jag sammandragningar haha så då var det färdig lekt :P  Sen efter skeppet blev det stan en sväng som hade kvällsöppet eftersom att det är Piteå summer games (jobbigt med så mycket folk, speciellt när man ska köra bil man tar sig ju knappt fram och ingen vet hur man ska köra!).

Idag ska jag jobba hela dagen. Skulle egentligen börja halv elva men fick ett sms att jag kunde börja kring tolv, skönt! Så ska nog städa lite här hemma innan jag börjar :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här: