aannica

Thanks for the memories

13 juli

Kategori: Allmänt

Vaknade lite tidigare idag, känner mig utvilad. Det har inte varit lika varmt inatt och jag har inte behövt gå på toa mitt inatten! :)

Just nu så längtar jag till så mycket! Jag längtar tills på fredag då jag jobbar min sista dag, jag längtar efter lilla bebisen och så längtar jag tills vi får flytta in i huset :) som blir 1 oktober!

Du är i vecka: 36

Du är i månad: 8

Antal graviditetsveckor och dagar: 35 veckor 1 dagar

Antal dagar kvar till förlossningen: 34

Kommentarer

  • Ida säger:

    34 dagar kvar, nu är de inte länge kvar till BF!! spännande...

    2011-07-13 | 08:26:31
  • annica säger:

    Jaaaa! :) blir så avis när jag hör att andra har fått barn! tycker han kan ploppa ut nu! :D

    2011-07-13 | 16:35:13
  • Ida säger:

    de är bara bra att han inte kommer för tidigt. blir bara komplikationer då.

    2011-07-14 | 13:20:13

Kommentera inlägget här: