aannica

Thanks for the memories

28 december

Kategori: Allmänt

Oj kom på att Andreas fyllde år igår nu när jag skrev 28 december haha ooops, grattis till han! :D

Idag ska vi fara till bvc och Samuel ska få 5månaders vaccin, han blir ju hela 5månader idag lillkillen... Var då tur att jag gick ut för att känna om bildörrarna hade frusit för det hade dom! Så fick då upp bakluckan och tog mig till framsätet för att sparka upp dörrarna haha måste ha sett roligt ut :P

Nu ska jag ta en kaffekopp sen väcka Samuel för att fara till bvc. Det låter som att Samuel sover hela tiden men det är för att jag skriver bara när han sover haha för han sover verkligen inte mycket på dagarna! :p Fast nu har han börjar sova lite längre stunder på dagarna vilket uppskattas! :)

hihi tycker han är så söt på den här bilden :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: