aannica

Thanks for the memories

13 december

Kategori: Allmänt

Åh så skönt har sovit brevid Samuel i säkert en timme och han sover fortfarande, vilket är ganska ovanligt för Samuel han brukar bara ta powernaps (15-20min) på dagarna men nu har han faktiskt börjat sova lite längre på dagarna också :) 

Var ju inte så lyckat idag när jag skulle ut på en promenad med Benz och vagnen, Det har regnat här så det är väldigt slaskigt så jag tog mig inte fram med barnvagnen så jag fick vända om... Jag drog barnvagnen fram och tillbaka så Samuel han somnade och jag kunde busa med Benz i snön haha han såg verkligen lycklig ut, han får ju inte lika mycket uppmärksamhet nu som förr men det kommer nog bli bättre och bättre ju äldre Samuel blir. För jag vill då ha kvar Benz! :) 

Håller på att städa ur Samuels rum så att han kan flytta in där, nu måste vi bara skura golvet och få upp en lampa sen kan han flytta in, det blir nog inte ikväll kanske imorgon :)

Nä nu börjar Samuel röra på sig :)



 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: