aannica

Thanks for the memories

muu

Kategori: Allmänt

Har pumpat ut mjölk från brösten och man känner sig som en kossa det sprutar bara mjölk! Det går iaf jättebra att ge Samuel från flaska, Robin fick ge han igår kväll. Kanske ska pumpa ut så att Robin får ge på natten så att jag kan få sova ;) fast han jobbar ju men när han ska ta ut sina 10 dagar så kan han ju få vara uppe! :D

Nu ska jag klä på Samuel och sen ut i regnet så Benz får göra sina behov...


Samuel älskar att sova på min arm, det är det tydligen det bästa ♥
(han har ju så fin rosa pyjamas också ;)

Kommentarer

  • Ida säger:

    vad bra att han tog flaskan. Robin jobbar väl inte på helgerna?? då kan du ju få sova. Perra var sympativaken med mej varje natt :o)

    2011-08-23 | 14:52:17
  • annica säger:

    aa :) nä det gör han inte, ja det kanske jag ska göra :P Tror ju inte att Robin skulle vara på nå gohumör om han skulle vara vaken med mig på nätterna och sen fara och jobba haha! :D

    2011-08-23 | 15:02:28
  • Ida säger:

    nee men på helgen behöver han ju inte gå till nå jobb, då kan han ju mata ett mål på natten iaf så du få sova.

    2011-08-23 | 18:05:21

Kommentera inlägget här: